27 november 2012

Dove Pure & Sensitive

Tjoho!!! Jag kom med i buzzadors kampanj Dove Pure & Sensitive kroppslotion:) Vilket ska vara bra för alla med känslig hud.

Att vara med i buzzador innebär att man kostnadsfritt (eller till kraftigt reducerade priser om man väljer det)  får testa olika produkter. Detta i gengäld mot att man sedan berätta om produkten för vänner och bekanta, öga mot öga eller i sociala medier. Både fakta om produkten och sina egna åsikter.

Man får regelbundet erbjudanden om aktuella kampanjer och väljer därefter att anmäla sig till de man är intresserad av att delta i. Hur bra som helst med andra ord och jag ångrar själv att jag tvekat och inte anmält mej till buzzador betydligt tidigare.

Vill du veta mer så hittar du buzzadors hemsida här och vill du också vara med så lämna din mailadress i en kommentar här nedan så skickar jag en inbjudan till dej där det framgår att det är jag som bjudit in dej.

Inga kommentarer: